wtorek, 6 października 2020

Chwilę przed świtem

Przyszła do nas we wrześniu,

w miesiącu, 

który rozpoczyna tak piękną porę roku. 

Przyszła w księżycową jasną noc, 

kilka dni po pełni księżyca. 

Przyszła chwilę przed świtem, 

jeszcze w blasku świec. 


Przyszła do nas w domowym zaciszu. 

Z tatą u boku. 

Z siostrą śpiącą za ścianą, 

która obudziła się w chwili gdy poczułam ulgę. 

Gdy Panienka Jot witała się ze Światem. 

Działa się MAGIA. 

I niech się dalej dzieje w Twoim życiu, 

Córeczko. ❤️


10 komentarzy:

  1. Najserdeczniejsze gratulacje dla Malej Jot, jej duzej Siostry i dumnych Rodzicow. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy Aniu 😘
      Przesyłamy w uściski ❤️

      Usuń
  2. Witaj Maluszku, niech Ci będzie pięknie ❤ Gratulacje dla Rodziców i Siostry❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech!
      Dziękujemy Dreamu i ślemy buziaki ❤️❤️❤️

      Usuń
  3. Niech wszechświat będzie dla niej łaskawy.

    Całkiem niedawno myślałam o Tobie zaglądając na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło Graszko ❤️
      Przesyłam ciepłe myśli 😘

      Usuń
  4. Gratulacje wielkie , najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jest stópka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za to, że tu jesteś i piszesz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...