poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Zapomniałam? Odwyklam? Jednak jestem :)

Nie wiem co napisać,
od czego zacząć?
Odwykłam,
zapomniałam już jak to się robi.
A może,
jak jazdy na rowerze,
tego się nie zapomina?

Tylko, że ja nawet zamiast w edycję bloga
wpisałam jego adres w wyszukiwarce.
Tak, na pewno wyszłam z wprawy.
Nawyk to jednak rzecz fantastyczna!
A mój blogowy nawyk 
uśpiony został totalnie.
Przeze mnie.
Przez życie w realu.
Przez lenistwo trochę też.
Przez dokonywanie wyborów.
Przez inne zajęcia...
No można by pisać,
ale czy trzeba?

Chciałoby się wrócić,
bo żal nie wrócić!
Oj bardzo żal.
Ten blog to kawał mojego życia.
Miejsce, które było świadkiem zmian
jakie zachodziły we mnie i dookoła mnie.
Miejsce, które nie raz dało radość,
ukojenie, pociechę, satysfakcję.
Miejsce, które dało wieeelu
fantastycznych ludzi wokół mnie.
Miejsce, z którym idę pod pachę 
od ponad 7 lat! 

I jak to miejsce ma nie być świadkiem
kolejnej zmiany?
I to dość sporej,
która jednak nie wywróciła mojego życia do góry nogami! :)
Jak to możliwe?
O tym, następnym razem. :)



Ściskam serdecznie, wiosennie i proszę, napiszcie co u Was!

34 komentarze:

  1. Nóżki do schrupania! Najlepszego dla Was! Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie nóżki to można zjeść bez chleba. Pozdrowionka 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Alucha! Wszelki duch!!! A juz myslalam, ze macierzynstwo tak Cie pochlonelo, ze nie masz czasu dla nas. Dobrze, ze wrocilas. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, haha! Właśnie te słowa planowałam na fb napisać ;)))
      No pochłonęło na pewno, ale nie na tyle by nie mieć chwili...
      Buziaki Aniu :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Napiszę, napiszę. Muszę pójść za ciosem ;)
      :*

      Usuń
  5. Bosheeee
    te stópki!!!!!!!!!!!
    oszaleję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie bym zazdrościła, gdyby nie to, że od 4 dni mam do schrupania swojego Duszka :)
    ale gratulacje wielkie i Zdrowia dla Ciebie i Maluszki :)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Soniczku! OGROMNE gratulacje! :**** faktycznie, przecież to już kwiecień :)
      Dziękujemy, i dla Was zdrówka i dużo radości :))

      Usuń
  7. Wiem coś o tem 😉 Chociaż mnie nie macierzyństwo pochłonęło, a babciowe. Ale jestem z młoda 24h/na dobę - w moim wieku to dopiero wyczyn. Całuję Cię i może jakiś wózkowy wspólny spacer?🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szacun!
      ja bym nie dała rady!!

      Usuń
    2. Marzenko, bardzo chętnie! :))

      Rybciu, mówisz, że byś nie dała?
      Choć teraz mając naszą Panienkę stwierdzam, że opieka nad dziećmi to bardzo ciężka praca! i szacun dla pań żłobkowych czy przedszkolnych, nie mówiąc o nianiach...

      Usuń
  8. Gratulacje. To już? Napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, rozkoszna stópka!!!!! :))))
    Wszystkiego dobrego dla Was :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cieszę się ogromnie.
    Pięknie zaczęłam dzień, czytając Twój wpis i patrząc na zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graszko, nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawiłaś mi tymi słowami...
      Dziękuję :*

      Usuń
  11. Chłopak czy dziewczyna? Ciekawe, czy specjalista poznałby po takiej ślicznej stópce.

    OdpowiedzUsuń
  12. giruszka do schrupania:D
    pisz szybko, co u Was;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiula G R A T U L A C J E ...cudne maleństwo a nózie do... wycałowania <3

    OdpowiedzUsuń
  14. alucho:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  16. czytając Twój wpis i patrząc na zdjęcie


    slotxo
    sa-gaming

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za to, że tu jesteś i piszesz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...