poniedziałek, 30 października 2017

Dwa serca....




Za oknem wichura już drugi dzień.
Pod oknem krzątają się panowie z wodociągów,
bo od środka nocy nie mamy wody.
Jest niedziela,
a panowie zaczynają ciąć asfalt
szukając przyczyny.
Biedni.
A my siedzimy w domku,
rosół pyrka na palniku,
popijam resztki kawy,
słucham Trójki,
zerkam na śpiącą w koszyku Helę
i na sflaczałe dwie trójki,
które Pan Wu przytargał mi na urodziny.
Cieszyłam się z nich jak dziecko
i nadal cieszę.





Chyba dużo dziecka mam w sobie
i dobrze mi z tym.
Cieszę się z pierdółek,
czasem tak, że aż dech zapiera,
skaczę i szuram po liściach, zbieram je,
znoszę do domu, oprawiam w ramki
i patrzę jak na najpiękniejszy obraz.






Znów zerkam na te trójki,
które gdyby odwrócić...
przypominają dwa serca,
którego od jakiegoś czasu,
mam w sobie... :)
Czy to nie cud?
Mieć w sobie przez jakiś czas dwa serca?
Dla nas to cud ogromny,
który przyszedł do nas wtedy gdy przyjść miał,
w najlepszym czasie.
Bo wszystko dzieje się wtedy gdy ma się zadziać.
Jestem o tym przekonana.




43 komentarze:

  1. Czy ja dobrze zrozumiałam ???
    Alusiu, GRATULACJE ♥♥♥♥♥♥♥
    Cudowna wiadomość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze ;))
      Dziękuję, Soniczku, kochana :***

      Usuń
  2. Najlepszego na wszystko!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. poznałam po tytule!!
    Sie wzruszyłam do lez1
    będziemy mieli dziecko!!!
    Dbaj o siebie kochana mamusiu!!

    Ależ wspaniały początek tygonia mam:)))))
    Gratuluje i nie umiem się baerdziej u=cieszyć;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńko :***
      Myślałam między innymi o Tobie pisząc tego posta. :)
      I Ty wzruszyłaś mnie swoimi słowami i... chyba się tego spodziewałam ;)))

      Bardzo bardzo mi miło czytając takiej słowa. Kurcze, no bardzo! haha ;)
      Buziaki!

      Usuń
    2. no to teraz wzrusznienie namber 2!!
      normalnie nie rzekne nic więcej
      teraz zresztą Wy jesteście najważniejsi

      a kiedy rodzimy??:))

      Usuń
    3. :))) :***
      Rodzimy już w nowym roku :)

      Usuń
  4. It's official! :)))
    Ciekawe, czy to Będzie mAlutka, czy mAlutek? ;)
    Uścisków moc przesyłam!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieważne, pokochamy jak swoje:)))

      Usuń
    2. Najwyższa pora!
      Dumałam czy pisać o tym oficjalnie, ale jest trochę bliskich mi czytelników, którzy... powinni wiedzieć. ;))
      Madzia, wszystko się wyjaśni po rozwiązaniu. :) A określenia super! mAlutka i mAlutek. Bardzo mi podpasowały. Będę z nich korzystać :*

      Rybciu, no ja myślę! ;)

      Usuń
  5. Kochana, bądź zawsze taka mądra i taka szczęśliwa, a te dwa serca już zawsze będą w Tobie. :)
    Gratuluję, cieszę się z Wami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Gosiu... dziękuję! :***
      I masz rację, zawsze będą, mimo, że stricte fizycznie tylko przez jakiś czas.
      Buziaki!

      Usuń
  6. cuuuuudnie :)))
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze,że Cię nie porwały te baloniki ,bo kto by nam takie piękne posty pisał:))))
    gratulacje !!!trzymajcie się ciepło dwa serduszka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękujemy :):*
      Chciałabym częściej piękne posty pisać :) mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
  8. Gratulacje wszelakie. Niech się darzy :) I rośnie co ma rosnąć szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alucha, najpiekniejsze gratulacje!!! Ciesze sie razem z Wami i z tego, ze blogowa rodzina nam sie rozrasta. Sciskam delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kochana, bardzo dziękujemy :***
      Niech blogowa rodzina rośnie w siłę :))
      Odściskujemy podwójnie!

      Usuń
  10. a kiedy zostaniemy ciotkami ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciej niż mogłoby się wydawać ;)

      Usuń
    2. Rybcia, a czemuś Ty chcesz mAlutkiej czy mAlutkowi od razu rok na karczek włożyć ? Niech się pojawi nam jako świeżaczek w nowym lepszym roku ;)

      Usuń
    3. ;))
      Będzie noworoczniak. Nie mylić z NowoRoczniakiem ;)

      Usuń
  11. Alutko!!! Radość i szczęście wielkie!! Gratuluję Wam z całego serca!!!
    Cudowna wiadomość :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam serdecznie i gratuluje:) Wierze, ze jesteś szczęśliwa i tak powinno byc♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza!
      Masz rację, tak powinno być. I tak jest :)

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego z okazji 33 urodzin

    Bycie mamą to ogromne wyzwanie ale też niesamowita radość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graszko, dziękuję urodzinowo :))

      Przypuszczam, że radości zawsze będą w przewadze. I tak też się nastawiam :)

      Usuń
  14. Gratulacje serdeczne! To cudowna wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULACJE DLA WAS KOCHANA!!!!!!!!
    Jaka cud wiadomosc, Twoje Trójki i Serca - wszystko w najlepszym czasie, macie tyle przed sobą szczęścia.
    przeczytałam dwa serca i myślę bliżnięta?? ale to już moja spaczona głowa hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lameczko, bardzo dziękujemy!!!
      Ty doskonale wiesz jak cudowna to wiadomość... I my to wiemy :)
      Ubawiłaś mnie tymi bliźniakami ;) a moje serce gdzie, hę?? ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Alutko kochana, baaardzo się cieszę, źe spełnia sie Wasze marzenie!😍
    To piekny czas oczekiwania na Maleństwo. Wygladasz cudnie!!!
    Tule Cie mocno!😘😘😘
    To będzie Koziorożec?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, dziękuję Ci kochana z całego serca!
      Czas rzeczywiście piękny, taki wyjątkowy! :)
      :***
      Chyba nie ;)

      Usuń
  17. Alutko kochana, baaardzo się cieszę, źe spełnia sie Wasze marzenie!😍
    To piekny czas oczekiwania na Maleństwo. Wygladasz cudnie!!!
    Tule Cie mocno!😘😘😘
    To będzie Koziorożec?:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję. Wiem, jaki to cud. Normalnie popłakałam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak samemu się tego doświadcza to naprawdę myśli się o tym w kategorii cudu.
      Nadal często tak myślę.
      Dziękuję :* :)

      Usuń
  19. Miło się czytało,wielkie to szczęście, gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za to, że tu jesteś i piszesz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...